نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در جمع خبرنگاران پارلمانی با تاکید بر اینکه امروز همه باید صحبت‌های رهبر مقام معظم انقلاب را فصل‌الخطاب قرار دهند، اظهارداشت: ما در مواضع فکری و اصولگرایی خود جدی هستیم و نمی‌توانیم حرف‌های ناهموار را تحمل کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله جانی عباسپور نماینده بوئین زهرا و آوج در جمع خبرنگاران با اشاره به تشنج ایجاد شده بین وی و نماینده تاکستان گفت: ‌آنهایی که غائله‌ خیابانی درست کرده و اموال مردم را آتش می‌زنند، علی‌ رغم اینکه مدعی قانونگرایی هستند، قانون‌گریزی می‌کنند،همه باید به رای مردم احترام بگذارند و فصل الخطاب همه‌ این موارد هم بیانات مقام معظم رهبری است.

نماینده بوئین زهرا ادامه داد: هم آنهایی که مورد سرزنش قرار می‌گیرند و هم آنهایی که به کوی دانشگاه تعرض کرده‌اند،همه اینها محکوم هستند. وقتی قرار است فضای کشور آرام شود، نباید تنها یک گروه و مجموعه مورد مذمت قرار گیرد.

 این نماینده اصولگرا با بیان اینکه شرایط فعلی توسط بیگانگان مدیریت می شود، گفت: این مسائل از طریق بی‌بی‌سی و سی‌ان‌ان ، کلینتون و وزیر امور خارجه‌ انگلیس مدیریت می‌شوند و این افراد به خیابان‌ها می‌آیند و آنها باید مورد سرزنش قرار گیرند.

وی با اشاره به جلسه غیررسمی و غیرعلنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی که به منظور پیگیری حوادث اخیر تشکیل شده بود، گفت: مدیریت جلسه‌ صبح ضعیف بود؛ چرا که به برخی از حرکت‌ها وصحبت‌ها توجهی نکرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه امروز همه باید صحبت‌های رهبر مقام معظم انقلاب را فصل‌الخطاب قرار دهند، اظهارداشت: ما در مواضع فکری و اصولگرایی خود جدی هستیم و نمی‌توانیم حرف‌های ناهموار را تحمل کنیم.

نماینده بوئین زهرا و آوج با اشاره به مباحثی که از سوی کاندیداها در برنامه‌های مناظره مطرح شد، خاطر نشان کرد: کسانی که مباحثی را در مناظره‌ها مطرح کردند، حتما برای خود استدلال داشتند کسانی که فکر می‌کنند که به آنها اهانت شده و اشتباه گفته‌اند می‌توانند تعقیب قانونی کنند.

جانی عباسپور در پایان سخنانش گفت که هر شخص و گروهی که عامل تشنج و اغتشاش است، باید مورد مذمت قرار گیرد .

منبع:مهرنیوز


X