رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر هر گونه دخالت پرسنل ناجا در مسایل انتخاباتی را مغایر با قانون اعلام کرد و گفت: نیروی انتظامی بدون ورود در زمینه های سیاسی در حدود قانونی به انجام مأموریت خود خواهد پرداخت.

به گزارش خبرنگارمهر، سرتیپ پاسدار اسماعیل احمدی مقدم روز چهارشنبه در حاشیه مراسم رژه پرسنل ناجا در رزمایش امنیت و اقتدار سیستان و بلوچستان درجمع خبرنگاران افزود: با انحلال ستاد مبارزه با موادمخدر و ادغام آن با ستاد مبارزه با قاچاق کالا وارز روند مقابله با مواد مخدر لطمه شدیدی می بیندد. 

وی ادامه داد: به گواه مراجع بین المللی ستاد مبارزه با مواد مخدر یکی از کارآمدترین ارکانها در بخش مبارزبه با قاچاق مواد مخدر بوده و با انحلال آن ضربه بزرگی به روند مبارزه وارد خواهد شد.

وی افزود: لایحه ادغام ستاد مبارزه با مواد مخدر و ادغام آن با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شورای نگهبان در حال بررسی است.

فرمانده ناجا هر گونه عدول از مقررات را با برخورد قانونی روبرود دانست و گفت: سعی و تلاش در برقراری هر چه بیشتر امنیت در انتخابات خواهیم داشت.

وی در مورد بحث توسعه استان سیستان و بلوچستان و نگاه ویژه به این استان گفت: دولت آقای احمدی نژاد نگاه ویژه ای به این استان داشته واقدامات بسیار متحول کننده ای در طول دولت نهم در این استان انجام گرفته است.

سردار احمدی مقدم افزود: امیدواریم دولت بعدی نیز اقدامات دولت نهم را ادامه داده و در راستای توسعه استان گامهای موثری بردارد.

منبع خبرگزاری مهر
X