ایلنا: فرماندار تهران با بیان اینکه قبل از شروع رسمی تبلیغات ریاست‌جمهوری هرگونه میتینگ سیاسی غیرقانونی است، گفت: فرمانداری تهران تمام اهتمام خود را برای ایجاد بستری مناسب جهت برگزاری تجمعات انتخاباتی به کار می‌برد.

حسین طلا در پاسخ به سوالی مبنی بر علت عدم صدور مجوز از سوی فرمانداری تهران برای برگزاری مراسم سالگرد دوم خرداد،گفت: قانون صراحتا اعلام کرده از زمان اعلام رسمی تبلیغات ریاست‌جمهوری نامزدهای انتخابات می‌توانند میتینگ‌های سیاسی برگزار کنند.

وی افزود: فردی به نام جواد امام به نمایندگی از ستاد انتخاباتی موسوی نامه‌ای را جهت کسب مجوز برای برگزاری مراسم دوم خرداد با آرم و لوگوی ستاد انتخاباتی آقای موسوی به فرمانداری ارسال کرده است و از آنجا که تبلیغات ریاست‌جمهوری رسما آغاز نشده است ما نمی‌توانیم تحت عنوان ستاد انتخاباتی یک کاندیدا برای میتینگ سیاسی مجوز صادر کنیم.

فرماندار تهران تاکید کرد: با صحبت‌هایی که با آقای امام کردیم ایشان به دنبال حل مشکل این موضوع هستند و انشاءالله طبق روال قانونی این موضوع حل شود.

طلا همچنین سوال خبرنگار ایلنا که از او پرسید با توجه به اینکه مقام معظم رهبری دوم خرداد را حماسه نامیدند بهتر نبود فرمانداری در صدور مجوز این مراسم همکاری می‌کرد؟ بی‌پاسخ گذاشت.

منبع سایت انتخابات


X