سخنگوی ستاد امتداد مهر گفت: در سفرهای استانی رئیس جمهور کار تبلیغاتی انجام نمی‌دهیم، چون رئیس جمهور خودشان حضور دارند و مردم او را از نزدیک می‌بینند.
سائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، افزود: احمدی‌نژاد چهره‌ای شناخته‌شده است، ‌نیازی به تبلیغات گسترده و پوستر چاپ کردن ندارد.


وی افزود: ما در معرفی عملکرد احمدی‌نژاد، مقایسه فعالیت‌های صورت گرفته با دولت‌های قبل، سیاست خارجی و سفرهای استانی فعال هستیم و به شبهات احتمالی در این زمینه‌‌ها پاسخ می‌دهیم.
سائلی حضور چهره‌های دولتی و یا افرادی چون پسر احمدی‌نژاد در این ستادها را تکذیب کرد و گفت: این ستاد به صورت خودجوش تشکیل شده و با سایر ستادها هم به صورت خودجوش هماهنگ هستیم که کار موازی صورت نگیرد.
وی با اشاره به اینکه در دوره قبلی هم در ستاد احمدی‌نژاد عضویت داشته است، گفت: کسانی هم که سمت دولتی‌داشتند، مانند خود من از سمت دولتی استعفا داده و بعد وارد ستاد امتداد مهر شدند.
وی افزود: ما از برنامه‌های تبلیغاتی احمدی‌نژاد خبر نداریم، چون ستاد رسمی ندارند.
سخنگوی ستاد امتداد مهر در ادامه به شدت از عملکرد صدا و سیما انتقاد کرد و افزود: صدا و سیما جریان ضد احمدی‌نژادی راه انداخته است، مرتب احمدی‌نژاد را سانسور می‌کند و سفرهای استانی را پوشش نمی‌دهد.
وی درباره اینکه رئیس جمهور می‌توانست حداقل چند روز مانده به شروع تبلیغات رسمی از انجام کارهایی که شائبه تبلیغات دارد، خودداری کند،گفت: رئیس‌جمهور نمی‌تواند یک ماه کار مملکت را تعطیل کند. اگر سفر نرود، مخالفان داد و فریاد می‌کنند که مصوبه‌ها اجرا نشده و پروژه‌ها ناتمام مانده است.
وی گفت: خاتمی هم از این کارها می‌کرد، ولی حالا هوادارانش گریبان احمدی‌نژاد را گرفته‌اند.
وی درباره اینکه آیا فکر می‌کنید مصداق تذکر دادستان کل کشور به صدا و سیما درباره خودداری از اتخاذ رویه یکجانبه، سانسور کردن احمدی‌نژاد بوده است یا اینکه موارد دیگری مدنظر دادستان بوده است،‌ گفت: صحبت‌های دادستان کل کشور را نخوانده‌ام و نمی‌توانم نظری بدهم.
سائلی در مورد نامه‌های انتقادی موسوی و کروبی به رئیس صدا و سیما در اعتراض به عملکرد این نهاد، گفت: برداشت ما این است که رقبا برنامه‌ای جز جار و جنجال و دعوا راه انداختن ندارند.

منبع سایت انتخابات


X