به گزارش شبکه خبر، علی لاریجانی در اختتامیه بیست و دومین دوره مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح تأکید کرد: باید ببینیم کدام یک از نامزدها برای عزتمندی کشور و برنامه ریزی برای اجرای کارهای مختلف مفیدتر است. 

وی با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری قرار است رئیس قوه مجریه انتخاب شود گفت: نامزدهای ریاست جمهوری باید برنامه درست برای اجرای کارهای کشور و قوت کافی برای پیشبرد امور داشته باشند و احتیاجی به نظریه های زیاد نداریم.
 

لاریجانی افزود: سند چشم انداز و سیاست‌های کلی نظام را رهبر معظم انقلاب مشخص کرده اند و رئیس جمهور باید این سیاست‌ها را اجرا کند. 
وی گفت: نامزدها باید بگویند برنامه هایشان چیست و تیم آنها چطور می خواهد عمل کند. 

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم سالاری و دین با یکدیگر متناقض نیستند افزود: مردم سالاری دینی از درون نظریه عدالت و تفکر اسلامی برمی آید. 
وی گفت: مردم سالاری دینی احتیاج به مشارکت دارد و اگر می خواهیم مشارکت در انتخابات زیاد شود باید تلاش کنیم بستر هر چه بیشتر شدن مشارکت مردم در همه زمینه ها فراهم شود. 

رئیس مجلس افزود: عزتمندی جمهوری اسلامی ایران در مشارکت بیشتر مردم است و اینکه رهبر معظم انقلاب می گویند اولین مسئله در انتخابات مشارکت بیشتر مردم در انتخابات است، سرّ و رمز دارد. 

وی گفت: مشارکت بسیاری از تهدیدها را از بین می برد و هزینه های کشور را کاهش می دهد و دیگران حساب کار خود را می کنند.

منبع شبکه خبر

X